Gdzie spać gdzie jeść i zobaczyć warto w Zakopanem

5 comments
Zacznę od tego iż traktuję Zakopane jako przystanek w trasie na górskie szlaki. Może kilka razy przeszedłem Krupówki a na Gubałówce byłem tylko raz. Natomiast po Tatrach chętnie się poruszam i to jest mój priorytet jeśli odwiedzam Zakopane. Jakby nie było warto znać dobre miejsca czy to na posiłek czy spanie. Ostatnim czasem po wizycie w Zakopanem odkryłem kilka takich miejsc, które wydają mi się godne polecenia bo naprawdę milo zostałem zaskoczony.

Gdzie spać tanio blisko i dobrze :)

Pierwszy typ: Odwiedziłem tą kwaterę już kilka razy za każdym razem pomimo braku miejsc niesamowicie energiczna i uprzejma właścicielka zawsze coś zorganizowała :)

Strona internetowa: http://www.izakopane.pl/malgosiacentrum


Nie będę zachwalał i wyrażał ochów i achów. Planujesz trip do Zakopca zapisz numer do Pani Małgosi :)

Gdzie zjeść tanio dużo i dobrze :)

Obiad - zupa + drugie danie + kompot + deser w cenie 15 złotych zjecie jedynie w Rusałce. Nie wiem jak tam z noclegami jak koszty wychodzą ale jedzenie bajka i tanio.

Strona internetowa: http://www.rusalka.zakopane.pl/


Dodatkowe atrakcje w Zakopanem

Żabi Dwór - bardzo ciekawa karczma z bardzo zabieganą obsługą i mega wyluzowanym właścicielem.

Galeria Władysława Hasiora  - ul.Jagiellońska 18d






Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

5 komentarzy

  1. Pamiętam, kiedyś też tam spałam. Bardzo dobre warunki.

    Teraz jeżdżąc w inne miejsca korzystam z darmowej bazy noclegowej http://taniewakacje.info/ i znalazłam podobne miejsca jak właśnie tam, w centrum Polskich gór :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W Zakopcu dobrze i regionalnie zjeść to na pewno można w restauracji Siuchajsko na Krzeptówkach. Super tam mają zwłaszcza kwaśnicę ;)) Czegoś tak dobrze doprawionego jeszcze w życiu nie jadłem. No a do tego rybki bardzo smaczne, oczywiście wszystko świeże. Całe menu na ich portalu -www.siuchajsko.pl. Potrawy zawsze podają bardzo estetycznie udekorowane, co wpływa na lepsze trawienie :)) Pozdrawiam i zdecydowanie polecam to miejsce!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mały Update - w Żabim Dole nadal dobrze karmią !!:)

    Żabie udko też przetestowane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. my bylismy tylko przejazdem przez Zakopane, ale na jedzonko trafiliśmy do Staro Izba. Panierowany schabik zwijany był niesamowity. Dzieciaki za to szybko się rozprawiły z pierogami z bryndzą :)

    OdpowiedzUsuń