Kierunek Bieszczady - cisza i natura

6 comments
Bieszczady - dla mnie to było coś o czymś kiedyś słyszałem. Kojarzyło się to troche z nudą i miejscem turystyki dla osób będących już w swojej jesieni życia do momentu , w tkórym poczułem ze dobrze mi zrobi chwila odpoczynku zdala od ludzi, zatłoczonych szlaków w Tatrach, zgiełku w miastach i miasteczkach pod Tatrami

Te kilka dni to stanowzo za mało aby poczuć Bieszczady ale wystarczająco dużo aby mieć okazje zobaczyć tyle gwiazd których w mieście nie ma szans zobaczyć, wystarczająco dużo aby nacieszyć się ciszą taką ciszą że aż...


Ludzie napotkani na szlaku - inni niż Ci w Tatrach, spokojniejszy milsi uśmiechnięci. 
Ludzie z plecakami które pamietają PRL ludzi bez sprzetów turystycznych wyjętych z katalogu Salewy itp. Tam spotkałem ludzi dla których liczą się nie tylko góry ale góry z dużą dozą spokoju i potrzeby zwolnienia biegu w codziennym życiu.



Jak nie docenić takich możliwości noclegowych - Wetlina


 Torowisko - Bieszczadzka Kolejka Leśna.
Bieszczadzka Kolejka Leśna – kolej wąskotorowa w Bieszczadach. Powstała przed I wojną światową. Od kilku lat infrastruktura kolejki jest odbudowywana w celach turystycznych. Bazą kolejki jest stacja w Majdanie. Stąd pociągi kursują w kierunku stacji Przysłup (zatrzymując się w Cisnej, Dołżycy i Krzywem) oraz Balnica. Zamknięte pozostają odcinki Przysłup – Moczarne, Balnica – Smolnik, Smolnik – Rzepedź oraz Smolnik – Nowy Łupków. Od 2012 – po 23 latach przerwy – kolejka kursuje również zimą w okresie ferii szkolnych (w piątki i soboty).


7 km spaceru drogą wytyczoną w lesie - ilość napotkanych turystów - ZERO ilość doznanej natury 100%. Droga w kierunku miejscowości Cisna


Kolejny cel noclegowo wypadowy - BUK 
Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

6 komentarzy

  1. To jest to czego człowiekowi potrzeba od czasu do czasu. Dlatego warto pomyśleć właśnie nad Bieszczadami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Otóż to. Świeże powietrze, z dala od ludzi i problemów. Doskonałem miejsce do nastawienia się na kolejne dni. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te zdjęcia takie mocno nasycone. A widoki niesamowite :) I niech mi ktoś powie, że nie mamy gdzie kręcić filmów. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Bieszczady. Jak tylko mam urlop, to tam jadę pochodzić po górach. Przyznam, że dopiero tam mogę wypocząć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla wielu Bieszczady do Polanczyk .... i moze lepiej - nie zaludniaja prawdziwych ostoi ciszy i natury ;)

      Usuń
  5. Bieszczady są jedyne, wyjątkowe i niepowtarzalne! :) Co roku jeżdżę z mężem w okolice Ustrzyk- tam mamy noclegi i stamtąd wyruszamy sobie w trasy. Przyznam, że Połonina Caryńska skradła mi serce i chyba nigdy mi się nie znudzi... Z kolei w Wetlinie bardzo lubimy Bazę Ludzi z Mgły- klimatyczne miejsce. :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń